Løvetann

Løvetann

fredag 7. desember 2012

Ett år går mot slutten


Har noen flotte minner fra dette året, mitt første år som fotointeressert. Har observert 179 arter, og fotografert 123 arter. 2012 har vært ett flott år, og det er enda mer jeg kan få ut av det før 2013 begynner med nye muligheter. 

Hovedsettingen i 2013 er gjess og sjeldne vadere. Vadere er vel sammen med Steinskvetter og Bladsangere mine favorittfugler. Ettersom jeg kun har Grågås og Kanadagås som gåsearter etter 2012, burde jeg vel skaffe meg litt flere av dem. Ligger greit ann med Vadere, mangler Dvergsnipe, men har til gjengjeld Sandsnipa fra Håstranda.

Legger inn noen bilder jeg kanskje har lagt ut før, men det er pga. at disse turene har skapt minner. Håper dere liker bildene, og får en god jul og et godt nyttår.




































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar